Levering

Hvem leverer varene til meg?

Rørkjøp bruker Posten/Bring som transportør av produkter.

Hvor lang tid tar det før jeg får varene mine?

Hvis varene dine er sendt fra vårt lager, tar det vanligvis 2 dager før de kan hentes på postkontoret ditt. Alle ordre samleveres, det vil si at varene holdes igjen til vi kan levere hele ordren din på en gang. Hvis en eller flere av varene dine ikke er på vårt lager når du bestiller, kan du se på produktsiden når forventet forsendelsesdato for produktet er.

Jeg vil bestille varer som er store/tunge, men vil ikke hente på postkontoret. hva gjør jeg?

Hvis varene er av et så stort volum, eller så tunge at det er upraktisk å hente de på postkontoret, så anbefaler vi at du bruker en av våre rørleggere til å bestille og levere varene for deg. Da kan du samtidig få de montert, samt at rørleggeren vil ta med seg avfall og emballasje. Hvis du helst ikke vil bruke rørlegger, så kan du bestille på vanlig måte og kontakte posten når pakken har kommet til ditt postkontor. Da kan du få de levert hjem til en pris du avtaler med Posten.

Pakken min burde kommet nå, hvem kan finne den for meg?

Vi på Rørkjøp kundeservice er alltid behjelpelig med å spore opp pakken din hvis den blir borte. Ta kontakt med oss på kundeservice@rorkjop.no eller på telefon 66 77 53 54 , så hjelper vi deg. Husk å ha ordrenummeret ditt klart når du tar kontakt med oss, så får vi hjulpet deg mye raskere!

Hvor finner jeg salgs og leveringsbetingelser?

Salgs og leveringsbetingelser for rorkjop.no kan du laste ned her.

Ta kontakt med oss
alle dager fra kl. 09:00 til 16:00

Telefon:
(+47)66 77 53 54