Kundeservice

Har du spørsmål rundt våre produkter eller levering? Eller kan vi sette deg i kontakt med en av våre rørleggere?

Det beste valget!

Rørkjøp er en landsdekkende rørleggerkjede bestående av over 400 rørleggerbedrifter. Vi er representert i alle landets fylker. Med egen nettbutikk på rorkjop.no, gjør vi det enkelt for deg å finne rørlegger og bestille produkter på samme sted. Som forbruker gir vi deg trygghet for at det alltid er hjelp å få, enten på telefon eller ved at vi kan komme hjem til deg. For inspirasjon følg oss på instagram @rorkjop og på facebook.

God kundeservice

Vårt kundeservice er åpent mandag til fredag, kl. 8 – 16. Du kan ringe oss på 66 77 53 54, maile oss på [email protected] eller kommunisere direkte med vårt kundeservice via chat på rorkjop.no eller facebook. Vi har rørleggermestere med lang erfaring med alt fra store prosjekter til serviceoppdrag på små hyttekjøkken. Enten du trenger tips om varemerker, design eller råd om hvordan du skal planlegge oppussingen din, ta kontakt med våre dyktige kundeserviceansatte.

Eneste rørleggerkjede med netthandel

I vår nettbutikk finner du produkter som er testet, montert og utprøvd av våre rørleggere over tid. Alle produktene vi fører er nøye utvalgt for å sikre høy kvalitet og tidsriktig design. Skulle du oppleve problemer, er det godt å vite at vi har rørleggere i alle landets fylker som kan hjelpe deg! I tillegg har vi kundevennlig reklamasjon og retur.

Trenger produktet jeg har kjøpt vedlikehold?

Det korte svaret er: "Ja! Det gjør det!". Alle produkter vi har trenger vedlikehold av varierende art. Noen produkter klarer seg fint i mange år med jevnlig tørk. Andre produkter har behov for grundigere vedlikehold og justering av ulik karakter. På produktsidene våre streber vi etter å dele produsentens FDV-instruks. Dette er et dokument som beskriver forvaltning, drift og vedlikehold. Dersom du ikke finner FDV-instruksen på produktsiden, eller har behov for mer informasjon om produktet, kontakt oss på: [email protected] så hjelper vi deg!

Kan jeg bestille vedlikehold?

Ja, mange av våre rørleggere tar serviceoppdrag med vedlikehold av produkter.

Ta kontakt med din lokale rørlegger for å avtale en tid for befaring eller servicejobb.

Jeg ønsker varene montert, hvordan løser jeg det best?

Dersom du ønsker montering av varene du kjøper av oss, kan du for eksempel lagre handlekurven din som en huskeliste og sende denne over til din lokale Rørkjøp-rørlegger sammen med en befaringsforespørsel. Da kan rørleggeren ta en befaring hos deg, slik at det sikres at produktene du ønsker montert egner seg til ønsket bruk. Rørleggeren kan da også bestille produktene for deg og sørge for å få produktene levert hjem til deg. Det vil også være mulig å avtale at rørlegger tar med seg emballasje og avfall fra monteringsjobben.

Jeg skadet/ødela varen under montering, kan jeg få ny vare?

Vi vurderer monteringsskader i hvert enkelt tilfelle. Ta kontakt med [email protected] så hjelper vi deg med å finne en løsning. Dersom du bruker en av våre rørleggere til å levere varene og montere for deg, vil han/hun ta ansvar for eventuelle skader, enten de oppstår under transport eller ved montering.

Hvilke garantier gjelder for varene jeg har kjøpt?

Garantiperioden varierer fra produsent til produsent og fra produkt til produkt. En del produkter leveres med datablad fra leverandør som beskriver hvilke garantier som er gjeldene for nettopp det produktet. Finner du ikke informasjonen du leter etter på produktsiden? Ta kontakt med [email protected], for mer informasjon.

Merk at du kan få mer omfattende garantier dersom du bruker en av våre rørleggere til å levere varene og montere for deg. Blant annet vil du kunne få fem års garanti ved at monteringsjobben er utført i henhold til gjeldene standarder!

Jeg ønsker å returnere et produkt på garanti, hva gjør jeg?

Ofte vil garantisaker håndteres av produsenten, men vi ønsker uansett at du tar kontakt med [email protected]. Da kan vi hjelpe deg med å komme i kontakt med riktig produsent, eller så hjelper vi deg med å returnere varen til oss.

Hvilke betalingsmåter tilbyr Rørkjøp?

Rørkjøp benytter Klarna Checkout. Dette er en brukervennlig og enkel løsning for deg som kunde. Når du betaler i kassen i vår nettbutikk, vil det automatisk bli opprettet fakturabetaling. Ønsker du å benytte en annen betalingsmåte, f.eks. Visa eller MasterCard, så klikker du på det når bekreftelsessiden vises. Rørkjøp tilbyr følgende betalingsmåter:

  • Klarna Faktura
  • Klarna Delbetaling
  • Kortbetaling med Visa eller MasterCard

Kan jeg betale med gavekort?

Vanlige gavekort som er basert på Visa eller MasterCard vil fungere som vanlige kort når du velger kortbetaling i kassen.

Kortet mitt ble trukket, men ingen varer er sendt

Når du velger kortbetaling i kassen, så opprettes den noe som kalles en reservasjon på kortet ditt. Denne reservasjonen vil kunne sees på kontoen din i inntil 3 dager etter at du bestiller. Hvis varene blir sendt i denne perioden, så vil reservasjonen bli omgjort til et korttrekk. Hvis varene ikke blir sendt i løpet av de 3 dagene, vil reservasjonen forsvinne fra kontoen din. Når varene da sendes fra vårt lager, vil kortet ditt belastes og pengene bli trukket fra kontoen din. Det kan derfor noen ganger oppleves som om varene blir trukket to ganger, mens det er i virkeligheten kun er gjort ett trekk.

Om Angrerett

Hos Rørkjøp har du etter angrerettloven krav på 14 dager angrerett uten spørsmål. Dette gjelder fra dagen varen er mottatt.

Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, så må du gi oss skriftlig beskjed med ordrenummer og hvilke varer du ønsker å returnere på [email protected] så snart som mulig og senest innen 14 dager etter at varen er mottatt.

Husk også å fylle ut angrerettskjema som skal legges ved returen din.

Når du har kontaktet kundeservice, så vil de hjelpe deg med informasjon om returadresse og estimere en dato for når du får pengene dine tilbake. Returomkostninger dekkes av kjøper.

Rørkjøp AS forbeholder seg retten til å redusere refundert beløp dersom returnert vare er forringet eller har fått en verdireduksjon.

Angrerettskjema finner du ved å klikke på linken her .

Den fullstendige lovteksten for angrerett og dine rettigheter og plikter finner du her.

Hva gjør jeg hvis emballasjen er skadet?

Dersom pakken din ser skadet ut når du henter den på posten, kan du nekte å ta den i mot og be de sende den i retur til oss. Merk at skadet emballasje sjelden betyr at produktet inni er skadet på noen måte. Viser det seg derimot at produktet også er skadet, så melder du bare fra til oss på [email protected] så snart du kan og fortrinnsvis innen 24 timer, så hjelper vi deg med retur og erstatningsprodukt. Hvis du bestiller varer du er redd for at kan gå i stykker eller knuses under transport, vil vi anbefale å bruke en av våre rørleggere til å levere og montere varene dine. Da tar rørleggeren ansvar for transport av produktet, og kontrollerer at alt er som det skal være. Skulle rørleggeren oppdage feil, vil han også ordne erstatningsprodukt for deg.

Hva gjør jeg hvis varen er skadet eller knust?

Dersom varen er skadet eller knust, så tar du kontakt med oss på [email protected], så hjelper vi deg med å returnere det ødelagte produktet og få erstattet det. Merk: Om varen blir skadet som følge av monteringsfeil eller uhell under installasjon uført av deg selv, så vil du bli belastet for varen. Det kan derfor lønne seg å la rørleggeren montere produktet for deg!

Hvem leverer varene til meg?

Rørkjøp bruker Posten/Bring som transportør av produkter.

Hvor lang tid tar det før jeg får varene mine?

Det tar vanligvis 2 dager fra varen er sendt fra vårt lager til den kan hentes på ditt lokale postkontor. Alle ordre samleveres, det vil si at varene holdes igjen til vi kan levere hele din ordren samtidig. Dersom en eller flere av varene du ønsker ikke er på vårt lager når du bestiller, kan du se på produktsiden når forventet forsendelsesdato for produktet er.

Jeg vil bestille varer som er store/tunge, men vil ikke hente på postkontoret. hva gjør jeg?

Dersom varene er av et så stort volum, eller så tunge, at det er upraktisk å hente de på postkontoret, så anbefaler vi at du bruker en av våre rørleggere til å bestille og levere varene for deg. Da kan du samtidig få de montert, samt at rørleggeren vil ta med seg avfall og emballasje etter utført jobb. Dersom du helst ikke vil bruke rørlegger, så kan du bestille på vanlig måte og hente pakken på ditt lokale postkontor. Det er også mulig å få varen levert hjem til deg mot en ekstra kostnad etter avtale med posten.

Pakken min burde kommet nå, hvem kan finne den for meg?

Vi på Rørkjøp kundeservice er alltid behjelpelig med å spore opp pakken din dersom den blir borte. Ta kontakt med oss på [email protected] eller på telefon 66 77 53 54 , så hjelper vi deg. Husk å ha ordrenummeret ditt klart når du tar kontakt med oss, så får vi hjulpet deg mye raskere!

Hvor finner jeg salgs og leveringsbetingelser?

Salgs og leveringsbetingelser for rorkjop.no kan du laste ned her.

Rørkjøp bruker informasjonskaplser, også kjent som cookies, for å gjøre nettsiden vår best mulig for deg. Herunder en oversikt over hvilke informasjonskapsler vi setter i din nettleser, og hvorfor.

  • Rørkjøp - vi bruker cookies for å håndtere handlekurven din og innlogging.
  • Facebook - vi bruker facebook til å dele bilder og produkter på vår facebook-side. Derfor har vi inkludert facebook i vår nettløsning. Denne kan trygt blokkeres uten at din opplevelse av rorkjop.no forverres.
  • Google Analytics - vi bruker Google Analytics for å forbedre nettsiden basert på statistikk om bruk og klikk på nettsiden. Denne kan blokkeres, men vi håper du vil bidra til forbedring av nettsiden vår ved å la den være aktiv
  • Slack - vi bruker slack for å tilby live chat på nettsiden vår. Denne kan godt blokkeres hvis du ikke ønsker å chatte med oss.
  • Talkus - Talkus er også en del av chatløsningen vår. Denne kan godt blokkers hvis du ikke ønsker å chatte med oss.
  • HotJar - Som google analytics bruker vi denne til å forbedre nettsiden vår ved å se på bruk og klikk på nettsiden. Denne kan blokkeres, men vi håper du vil bidra til forbedring av nettsiden vår ved å la den være aktiv

Hvordan Rørkjøp håndterer personvern og personopplysninger

1. Behandlingsansvarlig

Rørkjøp Nett AS er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger på rorkjop.no. Vi er ansvarlige for at alle opplysninger du legger igjen behandles i henhold til gjeldene rettingslinjer på en forsvarlig måte.

2. Hvorfor vi må ha personopplysninger

I hovedsak er opplysningene vi samler inn forbundet med dine ordre og det vi trenger til å sende varene og motta betaling. For å kunne levere din ordre på best mulig måte spør vi etter Navn, Adresse, Postnummer, Mobiltelefon og e-post. Opplysninger som legges igjen i handlekurven vil ikke bli brukt til markedsføring eller delt med andre parter enn Bring og Schenker som trenger de samme opplysningene for å kunne transportere varene til ditt postkontor eller levere de til adressen din. Vår betalingsleverandør Klarna vil også ha opplysninger som er knyttet til betalingen din.

Rørkjøp har også en frivillig nyhetsbrevtjeneste. Denne kan du når som helst melde deg av og på på min side. Vi sender ikke markedsføring til din e-post med mindre du eksplisitt har samtykket til det. De opplysningene du da velger å legge inn lagres i tjenesten mailchimp, som også forholder seg til de nye personvernsreglene.

3. Personopplysninger og tredjeparter

Rørkjøp vil ikke utlevere dine personopplysninger til tredjepart unntatt når dette foregår med ditt eksplisitte samtykke, der det er påkrevd av oss ved lov, eller ved pålegg av domstol.

4. Dine rettigheter

Du kan når som helst kreve innsyn i personopplysninger Rørkjøp har registrert på deg. Du har også rett til å få eventuelle feil korrigert eller kreve sletting i henhold til lovverket.

Rørkjøp behandler selvsagt dine opplysninger konfindensielt og sikkert. Det er begrensninger på hvem som har tilgang til de og vi sørger for at de ikke kommer på avveie. Alle ansatte er kjent med rutiner for behandling og tilgang til personopplysninger.

Videre spørsmål kan rettes til kundeservice på 66 77 53 54 eller [email protected]

1. Avtalen

Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelt særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningene, går det som særskilt er avtalt mellom partene foran, så fremt det ikke strider mot ufravikelig lovgivning.

Avtalen vil i tillegg bli utfylt av relevante lovbestemmelser som regulerer kjøp av varer mellom næringsdrivende og forbrukere.

2. Partene

Selger er Rørkjøp Nett AS, St. Halvards vei 3 NO-3414 Lierstranda, [email protected], 66 77 53 54, 912561771 , og betegnes i det følgende som selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

3. Pris

Den oppgitte prisen for varen og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.

4. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt sin bestilling til selgeren.

Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

5. Betalingen

Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen.

Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøperen utstedt ved forsendelse av varen. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 dager fra mottak.

Kjøpere under 18 år kan ikke betale med etterfølgende faktura.

6. Levering

Levering er skjedd når kjøperen, eller hans representant, har overtatt tingen.

Hvis ikke leveringstidspunkt fremgår av bestillingsløsningen, skal selgeren levere varen til kjøper uten unødig opphold og senest 30 dager etter bestillingen fra kunden. Varen skal leveres hos kjøperen med mindre annet er særskilt avtalt mellom partene.

7. Risikoen for varen

Risikoen for varen går over på kjøper når han, eller hans representant, har fått varene levert i tråd med punkt 6.

8. Angrerett

Med mindre avtalen er unntatt fra angrerett, kan kjøperen angre kjøpet av varen i henhold til angrerettloven.

Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra fristen begynner å løpe. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.

Angrefristen anses overholdt dersom melding er sendt før utløpet av fristen. Kjøper har bevisbyrden for at angreretten er blitt gjort gjeldende, og meldingen bør derfor skje skriftlig (angrerettskjema, e-post eller brev).

Angrefristen begynner å løpe:

Ved kjøp av enkeltstående varer vil angrefristen løpe fra dagen etter varen(e) er mottatt. Selges et abonnement, eller innebærer avtalen regelmessig levering av identiske varer, løper fristen fra dagen etter første forsendelse er mottatt. Består kjøpet av flere leveranser, vil angrefristen løpe fra dagen etter siste leveranse er mottatt. Angrefristen utvides til 12 måneder etter utløpet av den opprinnelige fristen dersom selger ikke før avtaleinngåelsen opplyser om at det foreligger angrerett og standardisert angreskjema. Tilsvarende gjelder ved manglende opplysning om vilkår, tidsfrister og fremgangsmåte for å benytte angreretten. Sørger den næringsdrivende for å gi opplysningene i løpet av disse 12 månedene, utløper angrefristen likevel 14 dager etter den dagen kjøperen mottok opplysningene.

Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Kjøper dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen, med mindre annet er avtalt eller selger har unnlatt å opplyse om at kjøper skal dekke returkostnadene. Selgeren kan ikke fastsette gebyr for kjøperens bruk av angreretten.

Kjøper kan prøve eller teste varen på en forsvarlig måte for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, uten at angreretten faller bort. Dersom prøving eller test av varen går utover hva som er forsvarlig og nødvendig, kan kjøperen bli ansvarlig for eventuell redusert verdi på varen.

Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale kjøpesummen til kjøperen uten unødig opphold, og senest 14 dager fra selgeren fikk melding om kjøperens beslutning om å benytte angreretten. Selger har rett til å holde tilbake betalingen til han har mottatt varene fra kjøperen, eller til kjøper har lagt frem dokumentasjon for at varene er sendt tilbake.

9. Forsinkelse og manglende levering - kjøpernes rettigheter og frist for å melde krav

Dersom selgeren ikke leverer varen eller leverer den for sent i henhold til avtalen mellom partene, og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpslovens kapittel 5 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen og/eller kreve erstatning fra selgeren.

Ved krav om misligholdsbeføyelser bør meldingen av bevishensyn være skriftlig (for eksempel e-post).

Oppfyllelse

Kjøper kan fastholde kjøpet og kreve oppfyllelse fra selger. Kjøper kan imidlertid ikke kreve oppfyllelse dersom det foreligger en hindring som selgeren ikke kan overvinne, eller dersom oppfyllelse vil medføre en så stor ulempe eller kostnad for selger at det står i vesentlig misforhold til kjøperens interesse i at selgeren oppfyller. Skulle vanskene falle bort innen rimelig tid, kan kjøper likevel kreve oppfyllelse.

Kjøperen taper sin rett til å kreve oppfyllelse om han eller hun venter urimelig lenge med å fremme kravet.

Heving

Dersom selgeren ikke leverer varen på leveringstidspunktet, skal kjøperen oppfordre selger til å levere innen en rimelig tilleggsfrist for oppfyllelse. Dersom selger ikke leverer varen innen tilleggsfristen, kan kjøperen heve kjøpet.

Kjøper kan imidlertid heve kjøpet umiddelbart hvis selger nekter å levere varen. Tilsvarende gjelder dersom levering til avtalt tid var avgjørende for inngåelsen av avtalen, eller dersom kjøperen har underrettet selger om at leveringstidspunktet er avgjørende.

Leveres tingen etter tilleggsfristen forbrukeren har satt eller etter leveringstidspunktet som var avgjørende for inngåelsen av avtalen, må krav om heving gjøres gjeldende innen rimelig tid etter at kjøperen fikk vite om leveringen.

Erstatning

Kjøperen kan kreve erstatning for lidt tap som følge av forsinkelsen. Dette gjelder imidlertid ikke dersom selgeren godtgjør at forsinkelsen skyldes hindring utenfor selgers kontroll som ikke med rimelighet kunne blitt tatt i betraktning på avtaletiden, unngått, eller overvunnet følgene av.

10. Mangel ved varen - kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist

Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning fra selgeren.

Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig.

Retting eller omlevering

Kjøperen kan velge mellom å kreve mangelen rettet eller levering av tilsvarende ting. Selger kan likevel motsette seg kjøperens krav dersom gjennomføringen av kravet er umulig eller volder selgeren urimelige kostnader. Retting eller omlevering skal foretas innen rimelig tid. Selger har i utgangspunktet ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel.

Prisavslag

Kjøper kan kreve et passende prisavslag dersom varen ikke blir rettet eller omlevert. Dette innebærer at forholdet mellom nedsatt og avtalt pris svarer til forholdet mellom tingens verdi i mangelfull og kontraktsmessig stand. Dersom særlige grunner taler for det, kan prisavslaget i stedet settes lik mangelens betydning for kjøperen.

Heving

Dersom varen ikke er rettet eller omlevert, kan kjøperen også heve kjøpet når mangelen ikke er uvesentlig.

11. Selgerens rettigheter ved kjøperens mislighold

Dersom kjøperen ikke betaler eller oppfyller de øvrige pliktene etter avtalen eller loven, og dette ikke skyldes selgeren eller forhold på selgerens side, kan selgeren i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 9 etter omstendighetene holde varen tilbake, kreve oppfyllelse av avtalen, kreve avtalen hevet samt kreve erstatning fra kjøperen. Selgeren vil også etter omstendighetene kunne kreve renter ved forsinket betaling, inkassogebyr og et rimelig gebyr ved uavhentede varer.

Oppfyllelse

Selger kan fastholde kjøpet og kreve at kjøperen betaler kjøpesummen. Er varen ikke levert, taper selgeren sin rett dersom han venter urimelig lenge med å fremme kravet.

Heving

Selger kan heve avtalen dersom det foreligger vesentlig betalingsmislighold eller annet vesentlig mislighold fra kjøperens side. Selger kan likevel ikke heve dersom hele kjøpesummen er betalt. Fastsetter selger en rimelig tilleggsfrist for oppfyllelse og kjøperen ikke betaler innen denne fristen, kan selger heve kjøpet.

Renter ved forsinket betaling/inkassogebyr

Dersom kjøperen ikke betaler kjøpesummen i henhold til avtalen, kan selger kreve renter av kjøpesummen etter forsinkelsesrenteloven. Ved manglende betaling kan kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til Kjøper kan da bli holdt ansvarlig for gebyr etter inkassoloven.

Gebyr ved uavhentede ikke-forskuddsbetalte varer

Dersom kjøperen unnlater å hente ubetalte varer, kan selger belaste kjøper med et gebyr. Gebyret skal maksimalt dekke selgerens faktiske utlegg for å levere varen til kjøperen. Et slikt gebyr kan ikke belastes kjøpere under 18 år.

12. Garanti

Garanti som gis av selgeren eller produsenten, gir kjøperen rettigheter i tillegg til de kjøperen allerede har etter ufravikelig lovgivning. En garanti innebærer dermed ingen begrensninger i kjøperens rett til reklamasjon og krav ved forsinkelse eller mangler etter punkt 9 og 10.

13. Personopplysninger

Behandlingsansvarlig for innsamlede personopplysninger er selger. Med mindre kjøperen samtykker til noe annet, kan selgeren, i tråd med personopplysningsloven, kun innhente og lagre de personopplysninger som er nødvendig for at selgeren skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Kjøperens personopplysninger vil kun bli utlevert til andre hvis det er nødvendig for at selger skal få gjennomført avtalen med kjøperen, eller i lovbestemte tilfelle.

14. Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.

Få pris på produktet ferdig montert!

Ring: 66 77 53 53 (8-16) / e-post: ror[email protected]

Vi setter deg i kontakt med din lokale Rørkjøp-rørlegger.

Finner du ikke det du er på jakt etter?

Ta kontakt med vår kundeservice. Vår nettbutikk viser kun et lite utvalg av mer enn 100 000 produkter! Vi kan egentlig si at vi kan skaffe deg alt, men strekker oss til å si det meste.

Kundeservice: 66 77 53 54 / e-post: [email protected]

Kundeservice: 66 77 53 54